גרפיקה בראי הספרות

כיום סופרים, כותבים או עורכים של עלוני פרסום או מגזינים מודעים לעובדה כי עבור הוצאה לאור של כתב היד שלהם עליהם להצטיין במה שמושך את העין לקהל היעד המדובר. לכל אחד מסוגי חומר הקריאה הללו ישנו קהל יעד נפרד ושונה. החשיבות העצומה היום בשיווק נתמכת על היכולת 'לקרוא' את הקוראים ולדעת איך למשוך אותם.

בעיקר במגזינים, עלוני פרסום ושיווק אנחנו רואים שימוש נרחב בגרפיקה אשר מסייעת לתוכן ולמלל להיות אטרקטיביים במיוחד. מחקרים רבים מרבים כי המוח שלנו במשך מספר שניות ראשונות סורק באופן חזותי ומהיר את התמונה בה אנחנו צופים וקובע האם זה מעניין אותנו או לא. רק לאחר מכן נחליט אם מעניין אותנו לקרוא את המלל והתוכן אשר מצוינים שם. בנוסף תמונות גרפיות מרתקות אשר נוטות למשוך את המוח ולהפעיל חלקים ממנו, יכולות להיחרט בזיכרון התת מודע של הצרכן גם מבלי שייחס לכך חשיבות. באופן כזה, עלוני פרסום אשר מוצאים לאור עם החומר הגרפי המותאם הנכון, יכולים לגרום לצרכנים לרפרף בעלון אך לאחסן בתת המודע שלהם את המידע אודות העסק או האירוע המקודם. באופן זה, כאשר ייתקלו בהמשך הדרך בצורך או נותן שירות, מבלי לשים לב, יוכלו לזכור ולהיעזר בשירותים שפורסמו.

משרד מרזל א.ש. – עימוד וסידור ספרים, הגייה ותיקונים, גרפיקה משולבת

משרד מרזל א.ש. מבצע שילוב של גרפיקה בכתבי היד הנשלחים אליו לטיפול. מרזל הוא גרפיקאי פרילנס ( גרפיקאי עצמאי), אחד מיני רבים, אשר דואג לשלב את הגרפיקה בתוך המלל על פי רצון הלקוח. יצויין כי המשרד דואג לבצע התאמה מיוחדת ותכנית אישית עבור כל לקוח על פי הצרכים שלו ושל כתב היד שהוא מבקש לטפל בו. כל כתב יד יש לו ייעוד אחר, קהל יעד אחר ודרך אחרת בה הוא צריך לצאת לאור. כאן המומחיות של מרזל א.ש. נכנסת לתמונה ויודעת לזהות בדיוק מה כל אחד צריך.

צרו קשר עוד היום עם משרד מרזל א.ש. לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד בטלפון שמספרו 02-5834267.