הספרות בעולם הדיגיטלי

הספרות היום איננה רק חזותית ומוחשית, אלא מתבצעת גם במימד הדיגיטלי. העולם הטכנולוגי בו אנחנו חיים היום מלמד אותנו שיטות ודרכים להפחית בניירת, להפחית במוצרים מוחשיים עלינו לסחוב איתנו, ומלמד אותנו ריכוז של אפשרויות במכשירים בודדים. כך, אדם יכול לנהל את יומנו, שיחותיו, תוכנות עבודתו, הדוא"ל שלו, הרשתות החברתיות שלו, המידע הפרטי והאישי שלו, מידע רפואי, ספרות וכתבי עת, הכול – על מכשיר אחד בודד.

ישנן חברות אשר קמות במטרה לסייע לכותבים וסופרים להעלות את כתבי היד שלהם על ספרים דיגיטליים – מדובר על ספר שמועלה באופן מקוון וניתן לקרוא אותו מתוך האתר או היישום.

מדובר על התקדמות טכנולוגית מרשימה אשר מאפשרת גם לדור הגאדג'טים להנות מקריאה בשילוב עם המימד הטכנולוגי.

מרזל א.ש.

משרד מרזל א.ש. מתמקצע בין היתר גם בתחום של הכנת ספרים דיגיטליים. המשרד קשור עם מיטב המומחים בתחום ויכול לסייע לכותבים רבים לא רק לבצע תיקונים, הגייה, שתילת תווים, קודים, שפות זרות ועוד בכתבי היד אלא גם בתכנון והוצאה לאור של הכנת ספרים דיגיטאליים. ניתן לראות גם באתר כי המשרד מבצע שירותים רבים בתחום הספרות וכתבי העת לא רק באשר להוצאת ספרים מקוונים אלא בתחומים רבים ונרחבים. המשרד הינו וותיק ומוביל בתחומו ויכול לספק גם לכם שירותים רבים אשר יעניקו את הליטושים האחרונים לקראת הוצאה לאור של כתב היד שלכם, באשר הוא.

לסיכום

על מנת לברר עוד אודות הכנת ספרים אלקטרוניים תוכלו ליצור קשר עם המשרד ולברר מידע נוסף בטלפון שמספרו 02-5834267. נשמח לעמוד לרשותכם, בשעות הפעילות, ולבצע התאמה אישית של תכנית עבור הצורך שלכם. באם זה תיקון ספר שעומד לצאת לאור, או קבלת הצעת מחיר אודות הכנת ספרים מקוונים למרחב הוירטואלי. באם הלקוח מעוניין רק 'להנפיק' את הספר באופן מקוון כמובן כי עליו לוודא שעבר על כל התוכן והמלל בצורה יסודית והוא מרוצה ושלם עם הכתוב, עם ההגייה והתיקונים האחרונים שבוצעו על גבי הטיוטה האחרונה שלו.