הכנת טקסטים לספרים –

משרד מרזל א.ש. הינו משרד התומך בעימוד, הגייה או הכנת טקסטים לספרים , עיתונים או כתבי עת. המשרד למעשה תומך בכל סוגי כתבי היד שמועמדים להוצאה לאור ושעליהם יש לבצע תיקונים, הגייה, ניסוח מתוקן, עימוד, או כל התאמה אחרת.

המשרד מוביל בתחומו ושולט באמצעות תוכנות מתקדמות בשילוב של טקסטים יחד עם תווים, שפות שונות, ניקוד, וכל אובייקט אחר שיכול לסייע לכתוב לצאת לאור בצורה מסודרת ונעימה.

באתר ניתן לראות את השירותים הרבים שניתנים ודוגמאות של ספרים שעוצבו, ואפשר גם לשוחח עם המשרד בטלפון שמספרו 02-5834267 ולקבל מידע נוסף והצעות מחיר. חשוב לזכור כי המשרד עומד כאן לרשותכם ומבין את הצרכים שלעיתים יכולים לעלות כדחופים במיוחד. ניתן לטפל גם במקרים דחופים ולבצע עימוד דחוף כדי לעמוד בדד ליין.

החשיבות של האסתטיקה, שילוב האובייקטים המיוחדים, העימוד הנכון ועוד – היא קריטית עבור ספר או מגזין אשר עומד לצאת לאור. במקרים של ספרים, אנשים הקוראים ספרים שמים לב לפרטים הקטנים ואסתטיקה ומובנות הספר יכולה להרים או ליפול את מכירתו של הספר בקרב ההמונים. במקרה של ברושורים, מגזינים, כתבי עת, החשיבות גם גדולה שכן לרוב משולבים בכתבים מסוג זה פרסומים ושיווקים של עסקים רבים אשר תלויים בהצלחה של הכתב בקרב צרכנים.

לסיכום, מרזל א.ש. תשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בירור ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית על מנת שגם אתם תוכלו לשווק או להוציא לאור את כתב היד שלכם. יש לזכור, כי התוכן עצמו הוא מקורי שלכם, אך האופן שבו הוא יוצג והנכונות שבה הוא צריך להיות פרוס שייכת למומחים במשרד מרזל א.ש. ובדיוק בשביל זה המומחים של המשרד עומדים לרשותכם.

הצטרפו למשפחת הלקוחות המרוצים של החברה עוד היום.