הוצאת ספרים – עד כמה זה חשוב ?

כאשר אנחנו רוצים להוציא לאור ספר, למעט החשיבות העצומה של הספר עצמו והתוכן המופיע בו, ישנה חשיבות עצומה להוצאת הספרים בה אנחנו בוחרים.

יש תהליך מדוקדק לבחירת הוצאת ספרים וכל מיני מרכיבים חשובים בדרך.

הוצאת ספרים שבחרנו הינה ההוצאה שתיקח למעשה את התפקיד על 'שחרור' הספר אל החנויות והמדפים על פי מיקומים אסטרטגיים ובכמויות הנדרשות על פי בדיקות המומחים.

ישנן הוצאות ספרים מוכרות יותר או פחות אך זה לא בהכרח החשיבות על פיה אנחנו צריכים לבחור חברת הוצאה לאור. חשוב מאוד לבדוק עד כמה החברה יכולה לשקף ולשווק את החזון שלנו באשר לספר. ניתן לבדוק באיזה סוג של ספרים לרוב אותה הוצאה מתמקדת והאם זה תואם את הציפיות שלנו. כמובן שיש להתמקח ולבדוק את מה שהוצאת הספרים מציעה לנו עבור הספר שלנו ובאיזה טווחים של זמן, מחירים, תגמולים וכו' היא מציעה ללוות אותנו בהליך הוצאת הספר לאור.


מרזל א.ש. הינו משרד מוביל בתחום עיצוב, עימוד, תיקון והוצאת ספרים ויכול לסייע לכם בתהליך של הכנת הספר שלכם לקראת הבאתו לדפוס או הוצאתו לאור. המומחים של המשרד יוכלו לעמוד לרשותכם בטלפון שמספרו 02-5834267 ולסייע לכם לחשוב כיצד לוקחים את המלל והתוכן שאתם בניתם עבור הספר שלכם, ולהפוך אותו לרב מכר מוכר וידוע.

ביצירת הקשר שלכם עם המשרד תוכלו גם להשאיר את פרטיכם בתיבת יצירת הקשר המקוונת ונציג יחזר אליכם ובכך תחסכו זמן יקר. המשרד דואג לסייע גם במקרים דחופים בהם יש דד ליין ועולה הצורך מהרגע להרגע לטפל בעימוד, תיקון או כל בעיה אחרת שדורשת מיומנות אך גם יעילות. הצטרפו עוד היום למשפחת הלקוחות המרוצים של מרזל א.ש.