עיצוב והכנת ספרים לקראת הוצאה לאור

מרזל א.ש. מתמחה בתחום של עיצוב ספרים לקראת הוצאתם לאור. המשרד מחזיק בשורה של מומחים אשר הוכשרו לטיפול בתחום ובעלי דקדקנות רבה.

הירידה לפרטים הקטנים חשובה ביותר בענף הספציפי הזה וזה בדיוק מה שמשרד מרזל א.ש. דואג לעשות עבור לקוחותיו. המשרד מתמחה בשורה ארוכה של טיפול בספרים לקראת הוצאתם לאור לרבות:

עימוד, מיספור, הגייה, תיקונים, שילוב טקסטים בשפות שונות, ניקוד, שילוב איורים, תווים מיוחדים, טבלאות וגרפים. כל זאת מבוצע על ידי שימוש בתוכנות המתקדמות והמשוכללות ביותר שקיימות בענף. הדבר מאפשר לכותבים או סופרים להוציא לאור את התוכן העשיר שרשמו בתוך ספר הערוך למשעי בשילוב מקטעים שונים. האסתטיקה, חשובה לא פחות מאשר יצירת המבנה הנכון בספר וגם על כך המומחים של מרזל א.ש. דואגים לתת את תשומת הלב בכל עת.

על מנת להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מרוצים אשר השתמשו בשירותים של מרזל א.ש. תוכלו ליצור קשר עם החברה בטלפון שמספרו 02-5834267 ולקבל הצעת מחיר או כל מידע נוסף באשר לצורך שלכם. בנוסף חשוב לציין כי המשרד מבצע גם שירותי חירום עבור ביצוע עבודות עיצוב ספרים באופן דחוף מהרגע להרגע ותוכל לעמוד לרשותכם גם כאשר הדד ליין דוחק.

חברת עיצוב ספרים איננו עניין של מה בכך והיא יכולה לקבוע את הצלחת הספר או לא. היא יכולה לעצב את הספר באופן שימשוך או לא ימשוך את הקהל ובמיוחד לשם כך מרזל א.ש. מעמידה את מיטב המומחים בתחום על מנת לוודא כי היא מעניקה את הטוב ביותר עבור לקוחותיה. צרו קשר עכשיו עם מרזל א.ש. עבור עיצוב ספרים – לספר שלכם.