עיצוב ספרים

חברות הוצאת ספרים הינן חברות משמעותיות ביותר עבור היציאה של הספר אל קהל היעד שלו ומכירתו. אין ספק כי האוצר הגלום האמיתי בספר הוא כמובן בסופר שלו ובמלל שהוא הרכיב במחשבה כה רבה.

לצד זאת, אין כל ספק כי לעיתים השלב הסופי והאחרון הוא החשוב מכולם. בשורה התחתונה, במידה וכסופרים לא נבחר חברת הוצאה לאור איכותית וטובה אשר תוכל לבצע לנו שירותים רבים לארגון הספר ושיווקו, יש סכוי גבוה שהוא לא יימכר.

חברת הוצאת ספרים מבצעת שירותים רבים לרבות עיצוב ספרים, תיקון טקסטים, הכנת טקסטים, ארגון וסידור של המבנה הספרותי, שילוב והכנסת שפות, קודים, סימנים ועוד בתוך המלל הקיים וכמובן הוצאה לאור בכל מה שכרוך בכך – לקיחת חסות על הספר בשיווק, מכירה, הצגה, קידום ועוד.

התהליך הינו תהליך חשוב ומדויק שבו לוקחים את חומר הגלם – המלל עצמו – ומעצבים אותו, מבצעים לו עימוד, תיקון, הגייה ועוד על מנת שהוא יהיה מלוטש ומוכן להוצאתו לאור. לאחר מכן שלב השיווק חשוב לא פחות.

בתחומים אלו בדיוק עוסק משרד מרזל א.ש. אשר דואג להוביל בתחומו ולשמש למגזינים, כתבי עת, עלוני פרסום, ספרים ועוד – כחברת עיצוב ספרים מקצועית במיוחד.

כדי ליצור קשר עם משרד מרזל א.ש. תוכלו לחייג לטלפון שמספרו 02-583426 ולקבל מידע נוסף אודות השירותים השונים של המשרד וקבלת הצעות מחיר אודותיהם.